Категорії

Уроки з основ здоров'я

Правила школярика ти вивчай, - добре поміркуй і запам'ятай

«Здоровий спосіб життя в традиціях українського народу»

Опасные ситуации в школе. План эвакуации. Пр.роб. Отработка навыков эвакуации из помещения школы согласно плану эвакуации. Безопасность на дороге

Помощники в доме. Бытовые устройства. Пожарная безопасность. Правила пользования обогревательными приборами.

Перша допомога при травмах. Практична робота. Моделювання ситуації надання першої допомоги при нескладних травмах.

Як поводитися з тваринами

Літні та зимові розваги

На відпочинку

Перехрестя. Пр.роб. моделювання ситуації переходу дороги на регульованому і не регульованому перехресті

Як переходити дорогу. Дорожня розмітка

Безпека на дорозі

«Сам себе врач. Правила оказания первой помощи»

Один удома. Як уникнути небезпечної ситуації

Общение с дикими и домашними животными

У світі професій

Я і мої обов’язки

СЛАВЕТНІ УКРАЇНЦІ

Чарівна краса вишиванки

Скриня народноъ мудрості

Портрет мого колективу

НАРОДОЗНАВЧИЙ КОНКУРС ЕРУДИТІВ

Мої обов’язки в родині

«Мій вільний час»

Сімейні реліквії

Естетика зовнішнього вигляду

Дисципліна і культура

В людини все має бути прекрасним

Я і мої обов’язки

В ім’я твого і мого життя

Що таке щастя

В людини все має бути прекрасним

«Харчування і здоров’я»

«Абетка пішохода»

«Всі ми леді та джентльмени»

«Мультфільми в моєму житті»

Слова вітання та прощання

Ми за мир, мибудимо добрішими, ми подаруємо добро!